• 06-04-2016, 16:49:17
    #1
    Merhabalar

    İlgi için teşekkürler

    ismailix nikli arkadaşla anlaşma yapılmıştır.

    Hayatta başarılar dilerim.


    NOT; Referansları iyi olan ve işinin ehli kişiler iletişime geçsin lütfen.

    Projem için Script öneri ve üzerinde çalışma yapabilecek ( Anahtar teslim ) ilgi arkadaşlar fiyat beklenmek.

    Script in genel özellikleri;

    1. Kategoride şehirler sıralanacak ve her şehrin bir alt kategorisinde ilçeler sırlanacaktır.

    2. Her kategoride üst kısımda 3 veya 4 lü reklam alanı

    Eklemelerde yapan kişi yardımcı ilerde ücretli veya ücretsiz yardımcı olması gerekmekte.

    Proje hakkında Pm ile detay verilecektir.
  • 06-04-2016, 16:55:38
    #2
    Selamun Aleyküm,
    pm alabilir miyim?
  • 06-04-2016, 17:01:33
    #3
    ismailix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamun Aleyküm,
    pm alabilir miyim?
    Yaptığınız işlere göz attım daha doğrusu konularınıza baktım pek bi şey göremedim.Referans önemli benim için.
  • 06-04-2016, 17:53:52
    #4
    oksijenterapi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaptığınız işlere göz attım daha doğrusu konularınıza baktım pek bi şey göremedim.Referans önemli benim için.
    web site üzerinden referanslarım var. görememiş olmanız size daha önceden teklif yapmıştım. ve yüksek gelmişti. sanırım ondan kaynaklı olabilir.

    https://www.r10.net/asp/1432807-sitem...rsellik-2.html
    https://www.r10.net/asp/1435003-asp-w...-araniyor.html

    neyse

    hayırlı günler.
  • 06-04-2016, 18:02:40
    #5
    oksijenterapi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaptığınız işlere göz attım daha doğrusu konularınıza baktım pek bi şey göremedim.Referans önemli benim için.
    Aradiginiz tam olarak nedir hocam ?
    bu yaptiginiz davranis etik mi sizce ?
    referansi olmayabilir belki isin ehlidir yada degildir.
    bu sekilde kalkip insanlari böyle ulu orta rencide edecek kücük düsürecek hareketlere ne gerek var !

    Pm atmis zaten size kisi orda bu cevabi verin konu icinde degil ayiptir bu sizin yaptiginiz.
    ne insanliga ne is ahlakina göre degil..
  • 06-04-2016, 18:07:33
    #6
    ismailix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    web site üzerinden referanslarım var. görememiş olmanız size daha önceden teklif yapmıştım. ve yüksek gelmişti. sanırım ondan kaynaklı olabilir.

    https://www.r10.net/asp/1432807-sitem...rsellik-2.html
    https://www.r10.net/asp/1435003-asp-w...-araniyor.html

    neyse

    hayırlı günler.
    Pardon hocam şimdi sizi hatırladım.Başka bir proje için sizle görüşmüştük

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:07:33 -->-> Daha önceki mesaj 18:06:04 --

    D62 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aradiginiz tam olarak nedir hocam ?
    bu yaptiginiz davranis etik mi sizce ?
    referansi olmayabilir belki isin ehlidir yada degildir.
    bu sekilde kalkip insanlari böyle ulu orta rencide edecek kücük düsürecek hareketlere ne gerek var !

    Pm atmis zaten size kisi orda bu cevabi verin konu icinde degil ayiptir bu sizin yaptiginiz.
    ne insanliga ne is ahlakina göre degil..
    Hmm. Etik kriterlerini bir daha sefere size sormadan belirlemem hocam.Pardon size danışmadan etik kriterlerini belirlediğim için çooooook çooooook özür dilerim.
  • 06-04-2016, 20:12:38
    #7
    oksijenterapi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pardon hocam şimdi sizi hatırladım.Başka bir proje için sizle görüşmüştük

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:07:33 -->-> Daha önceki mesaj 18:06:04 --


    Hmm. Etik kriterlerini bir daha sefere size sormadan belirlemem hocam.Pardon size danışmadan etik kriterlerini belirlediğim için çooooook çooooook özür dilerim.
    Çark etmene gerek yok bu kadar.
  • 06-04-2016, 20:53:55
    #8
    @D62; r10+
  • 07-04-2016, 10:19:02
    #9
    D62 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çark etmene gerek yok bu kadar.
    Komik ve yine komik siniz.Vede yine komiksiniz.
    ismailix likni arkadaşla aramızdaki olay sizi neden ilgilendiriyor.Siz İsmailix nikli arkdaşın avukatımısınız.Yoksa benim ile ilgi içinizde daha önce oluşan veya oluşmaya yüz tutmuş bir sıkıntı mı var acaba ?

    Size Pm ile cep telefonumu yolladım eğer bir sıkınız var ise beni arayın lütfen görüşelim.Sıkıntınız benden kaynaklıysa özür dilemesini biliriz ama gereksiz gerilim oluşturmak ise niyetiniz lütfen konumdan uzak durun.
    Yukarda geri adım atmadım İroni yaptım bunu bile anlamadınız!