Merhabalar
İlgi için teşekkürler
ismailix nikli arkadaşla anlaşma yapılmıştır.
Hayatta başarılar dilerim.
NOT; Referansları iyi olan ve işinin ehli kişiler iletişime geçsin lütfen.
Projem için Script öneri ve üzerinde çalışma yapabilecek ( Anahtar teslim ) ilgi arkadaşlar fiyat beklenmek.
Script in genel özellikleri;
1. Kategoride şehirler sıralanacak ve her şehrin bir alt kategorisinde ilçeler sırlanacaktır.
2. Her kategoride üst kısımda 3 veya 4 lü reklam alanı
Eklemelerde yapan kişi yardımcı ilerde ücretli veya ücretsiz yardımcı olması gerekmekte.
Proje hakkında Pm ile detay verilecektir.
Ücretli script ve tasarım gerekmekte.
10
●553
- 06-04-2016, 16:49:17
- 06-04-2016, 17:01:33Yaptığınız işlere göz attım daha doğrusu konularınıza baktım pek bi şey göremedim.Referans önemli benim için.ismailix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-04-2016, 17:53:52web site üzerinden referanslarım var. görememiş olmanız size daha önceden teklif yapmıştım. ve yüksek gelmişti. sanırım ondan kaynaklı olabilir.oksijenterapi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/asp/1432807-sitem...rsellik-2.html
https://www.r10.net/asp/1435003-asp-w...-araniyor.html
neyse
hayırlı günler. - 06-04-2016, 18:02:40Aradiginiz tam olarak nedir hocam ?oksijenterapi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu yaptiginiz davranis etik mi sizce ?
referansi olmayabilir belki isin ehlidir yada degildir.
bu sekilde kalkip insanlari böyle ulu orta rencide edecek kücük düsürecek hareketlere ne gerek var !
Pm atmis zaten size kisi orda bu cevabi verin konu icinde degil ayiptir bu sizin yaptiginiz.
ne insanliga ne is ahlakina göre degil.. - 06-04-2016, 18:07:33Pardon hocam şimdi sizi hatırladım.Başka bir proje için sizle görüşmüştükismailix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:07:33 -->-> Daha önceki mesaj 18:06:04 --
Hmm. Etik kriterlerini bir daha sefere size sormadan belirlemem hocam.Pardon size danışmadan etik kriterlerini belirlediğim için çooooook çooooook özür dilerim.D62 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 06-04-2016, 20:12:38Çark etmene gerek yok bu kadar.oksijenterapi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-04-2016, 10:19:02Komik ve yine komik siniz.Vede yine komiksiniz.D62 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ismailix likni arkadaşla aramızdaki olay sizi neden ilgilendiriyor.Siz İsmailix nikli arkdaşın avukatımısınız.Yoksa benim ile ilgi içinizde daha önce oluşan veya oluşmaya yüz tutmuş bir sıkıntı mı var acaba ?
Size Pm ile cep telefonumu yolladım eğer bir sıkınız var ise beni arayın lütfen görüşelim.Sıkıntınız benden kaynaklıysa özür dilemesini biliriz ama gereksiz gerilim oluşturmak ise niyetiniz lütfen konumdan uzak durun.
Yukarda geri adım atmadım İroni yaptım bunu bile anlamadınız!