Pardon hocam şimdi sizi hatırladım.Başka bir proje için sizle görüşmüştük
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:07:33 -->-> Daha önceki mesaj 18:06:04 --
Aradiginiz tam olarak nedir hocam ?
bu yaptiginiz davranis etik mi sizce ?
referansi olmayabilir belki isin ehlidir yada degildir.
bu sekilde kalkip insanlari böyle ulu orta rencide edecek kücük düsürecek hareketlere ne gerek var !
Pm atmis zaten size kisi orda bu cevabi verin konu icinde degil ayiptir bu sizin yaptiginiz.
ne insanliga ne is ahlakina göre degil..
Hmm. Etik kriterlerini bir daha sefere size sormadan belirlemem hocam.Pardon size danışmadan etik kriterlerini belirlediğim için çooooook çooooook özür dilerim.