D62 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çark etmene gerek yok bu kadar.
Komik ve yine komik siniz.Vede yine komiksiniz.
ismailix likni arkadaşla aramızdaki olay sizi neden ilgilendiriyor.Siz İsmailix nikli arkdaşın avukatımısınız.Yoksa benim ile ilgi içinizde daha önce oluşan veya oluşmaya yüz tutmuş bir sıkıntı mı var acaba ?

Size Pm ile cep telefonumu yolladım eğer bir sıkınız var ise beni arayın lütfen görüşelim.Sıkıntınız benden kaynaklıysa özür dilemesini biliriz ama gereksiz gerilim oluşturmak ise niyetiniz lütfen konumdan uzak durun.
Yukarda geri adım atmadım İroni yaptım bunu bile anlamadınız!