Yaptığınız işlere göz attım daha doğrusu konularınıza baktım pek bi şey göremedim.Referans önemli benim için.
Aradiginiz tam olarak nedir hocam ?
bu yaptiginiz davranis etik mi sizce ?
referansi olmayabilir belki isin ehlidir yada degildir.
bu sekilde kalkip insanlari böyle ulu orta rencide edecek kücük düsürecek hareketlere ne gerek var !
Pm atmis zaten size kisi orda bu cevabi verin konu icinde degil ayiptir bu sizin yaptiginiz.
ne insanliga ne is ahlakina göre degil..