• 02-06-2020, 22:15:59
    #1
    Hesabım bugun askı yedi buyuk bir hesaptı herhangi bi sekilde bu işten anlayan birisi var mı ücretli ucretsiz her turlu yardimi kabul edebilirim.
  • 02-06-2020, 22:24:25
    #2
    hocam merhaba, para vermeyin kimseye açılacaksa kendiliğinden açılır, açılmayacaksa da açabilecek biri yok. benim 500 yane hesabım kapandı, twitter bu ara canı sıkıldıkça kapıyor, 70.000 lik 50.000 lik 40.000 lik bir sürü hesabımıda geçen hafta kapadı, dün de 41.400 takipçiliyi kapadı, ben twit bile atmıyorum boş hesap, telefon numarası ekli, 9 yaşında ama kapıyor kapıyor kapıyor itiraz et bekle, kısmetse açar, bu aralar az bakıyorlar, koronadan dolayı
  • 02-06-2020, 22:30:02
    #3
    Bi form vardi mail arıyorduk onu deneyin forumda paylaşmışlardı
  • 02-06-2020, 22:40:16
    #4
    malatyalim44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bi form vardi mail arıyorduk onu deneyin forumda paylaşmışlardı
    vallahi hemşo baktık ama bulamadık bulur paylaşırsanız mutlu oluruz benimde onaylı hesabım kural ihlali yokken kapandı açamıyoruz ne yaptıysak.
  • 03-06-2020, 01:35:24
    #5
    selcuksofta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam merhaba, para vermeyin kimseye açılacaksa kendiliğinden açılır, açılmayacaksa da açabilecek biri yok. benim 500 yane hesabım kapandı, twitter bu ara canı sıkıldıkça kapıyor, 70.000 lik 50.000 lik 40.000 lik bir sürü hesabımıda geçen hafta kapadı, dün de 41.400 takipçiliyi kapadı, ben twit bile atmıyorum boş hesap, telefon numarası ekli, 9 yaşında ama kapıyor kapıyor kapıyor itiraz et bekle, kısmetse açar, bu aralar az bakıyorlar, koronadan dolayı
    Çok haklısınız maalesef öyle lakin dönüşlerin geç olması veya olmamasının nedeninin koronadan olduğuna emin misiniz? Bence twitter artık kullanıcılarını tınlamıyor. Çünkü 6 ay önce hesaplarımı askıya aldı ve itiraz başvularıma halen cevap gelmedi. Hatta yeni yaptığım itiraz başvurularında itirazı yaptığımıza dair gelmesi gereken doğrulama maili bile gelmiyor uzun zamandır.
  • 03-06-2020, 08:19:01
    #6
    ahmetkina adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok haklısınız maalesef öyle lakin dönüşlerin geç olması veya olmamasının nedeninin koronadan olduğuna emin misiniz? Bence twitter artık kullanıcılarını tınlamıyor. Çünkü 6 ay önce hesaplarımı askıya aldı ve itiraz başvularıma halen cevap gelmedi. Hatta yeni yaptığım itiraz başvurularında itirazı yaptığımıza dair gelmesi gereken doğrulama maili bile gelmiyor uzun zamandır.
    bu doğru Türkiyeye olan tutumları değişti. Ben sadece Atatürk resmi atıyorum diye askılandım çoğunda. Bence artık çok kaale almayın twitteri, elinizdekileri koruyabilirseniz ne mutlu, en son iki gün önce bir hesabımı bu forumda sattım 2250 tl ye, bedavaya gitti.
  • 03-06-2020, 11:17:26
    #7
    selcuksofta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu doğru Türkiyeye olan tutumları değişti. Ben sadece Atatürk resmi atıyorum diye askılandım çoğunda. Bence artık çok kaale almayın twitteri, elinizdekileri koruyabilirseniz ne mutlu, en son iki gün önce bir hesabımı bu forumda sattım 2250 tl ye, bedavaya gitti.
    kaale almıyorum artık da askıya alınan hesap 1.2 milyonluk hesaptı
  • 03-06-2020, 11:49:54
    #8
    ahmetkina adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kaale almıyorum artık da askıya alınan hesap 1.2 milyonluk hesaptı
    geçmiş olsun, dediğim gibi başvurup bekleyeceğiz, bence açarlar, 1 hesabımı 1,5 yıl sonra açmıştım
  • 03-06-2020, 11:51:43
    #9
    Askidaki hesaplarınız için destek ve yardımcı olabilirim