ahmetkina adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok haklısınız maalesef öyle lakin dönüşlerin geç olması veya olmamasının nedeninin koronadan olduğuna emin misiniz? Bence twitter artık kullanıcılarını tınlamıyor. Çünkü 6 ay önce hesaplarımı askıya aldı ve itiraz başvularıma halen cevap gelmedi. Hatta yeni yaptığım itiraz başvurularında itirazı yaptığımıza dair gelmesi gereken doğrulama maili bile gelmiyor uzun zamandır.
bu doğru Türkiyeye olan tutumları değişti. Ben sadece Atatürk resmi atıyorum diye askılandım çoğunda. Bence artık çok kaale almayın twitteri, elinizdekileri koruyabilirseniz ne mutlu, en son iki gün önce bir hesabımı bu forumda sattım 2250 tl ye, bedavaya gitti.