bu doğru Türkiyeye olan tutumları değişti. Ben sadece Atatürk resmi atıyorum diye askılandım çoğunda. Bence artık çok kaale almayın twitteri, elinizdekileri koruyabilirseniz ne mutlu, en son iki gün önce bir hesabımı bu forumda sattım 2250 tl ye, bedavaya gitti.
kaale almıyorum artık da askıya alınan hesap 1.2 milyonluk hesaptı