hocam merhaba, para vermeyin kimseye açılacaksa kendiliğinden açılır, açılmayacaksa da açabilecek biri yok. benim 500 yane hesabım kapandı, twitter bu ara canı sıkıldıkça kapıyor, 70.000 lik 50.000 lik 40.000 lik bir sürü hesabımıda geçen hafta kapadı, dün de 41.400 takipçiliyi kapadı, ben twit bile atmıyorum

boş hesap, telefon numarası ekli, 9 yaşında ama kapıyor kapıyor kapıyor

itiraz et bekle, kısmetse açar, bu aralar az bakıyorlar, koronadan dolayı
Çok haklısınız maalesef öyle lakin dönüşlerin geç olması veya olmamasının nedeninin koronadan olduğuna emin misiniz? Bence twitter artık kullanıcılarını tınlamıyor. Çünkü 6 ay önce hesaplarımı askıya aldı ve itiraz başvularıma halen cevap gelmedi. Hatta yeni yaptığım itiraz başvurularında itirazı yaptığımıza dair gelmesi gereken doğrulama maili bile gelmiyor uzun zamandır.