• 27-05-2020, 10:49:33
    #1
    Merhabalar..

    Forum üzerinden ilk mailli/Mailsiz hesap satıyorum sürekli. 2 ay önce buradan sattığım bir kişi aldıktan 2 saat sonra hesabı kaptırmış. Nasıl oldu vs. Sormadan iadesini yaptım ilk maile güvenerek. İlk kez ilk maille hesap almaya çalıştım fakat twitter dan hiç dönüş olmadı. Yani paramız da hesabımız da gitti

    Neyse asıl konu dün ilk Mailsiz hesaplarımdan birini sattığım arkadaş ilk maille hesap alma olayının birkaç ay önce kalktığını söyledi. Bu bilgi doğru mu? Çalınan hesabım için twitterdan dönüş gelmeyince bana mantıklı geldi açıkcası.

    Twitter ile ilgili arkadaşların bilgisine ihtiyacım var. İlk maille hesabı geri alma durumu hala var mı? En son ne zaman yaptınız bu işlemi?
  • 27-05-2020, 10:51:32
    #2
    İlk mail ile çalınan hesabınızı geri alabilirsiniz.
  • 27-05-2020, 10:54:13
    #3
    Bu ilk mail ile hesabı geri alma hangi platformlarda var bilen biri cevap verebilir mi?
  • 27-05-2020, 10:56:57
    #4
    Twitter'da ilk mail olayı yok şu anda. Yanlış bilgi hocam.
    Mevcut mail ve varsa alternatif mailler baz alınır, gizli soru, telefon vs...
    Hesap çaldırmasının farklı bir sebebi olabilir mi?
  • 27-05-2020, 10:59:19
    #5
    İlk mail vardır hocam,ilk mail diye bir şey yok denilip aldığım hesap 3 hafta sonra başkasının eline geçti.
    Bir de şöyle bir bilgi dolanmakta," Hesapta 2 ay kayıtlı olan mail,ilk mail yerine geçer." ne kadar doğrudur bilemem.
  • 27-05-2020, 11:08:48
    #6
    15 gündür twitter den çalınan hesabım için mail dönüşü bekliyorum ilk maili bende olan hesabım çalındı ve ilk mail ile mail atmama rağmen hiç dönüş olmadı çok bi anlamı olduğuna inanmıyorum ilk mailin ayrıca ilk mail ile hesap geri alınana kadar eğer ki satış yapılan bir hesap ise cevap gelene kadar 100 kere el değiştirir.
  • 27-05-2020, 11:17:20
    #7
    karagecili adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk mail vardır hocam,ilk mail diye bir şey yok denilip aldığım hesap 3 hafta sonra başkasının eline geçti.
    Bir de şöyle bir bilgi dolanmakta," Hesapta 2 ay kayıtlı olan mail,ilk mail yerine geçer." ne kadar doğrudur bilemem.
    Bu olay ne zaman başınıza geldi hocam. Yakın bir dönemde mi? (son 3-6 ay içerisinde)



    ByR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    15 gündür twitter den çalınan hesabım için mail dönüşü bekliyorum ilk maili bende olan hesabım çalındı ve ilk mail ile mail atmama rağmen hiç dönüş olmadı çok bi anlamı olduğuna inanmıyorum ilk mailin ayrıca ilk mail ile hesap geri alınana kadar eğer ki satış yapılan bir hesap ise cevap gelene kadar 100 kere el değiştirir.
    Dönüş felan gelmez umudu kesin veya forumdan konu hakkında iyi bilgisi olan birine danışın. Ben mail attım iki kez dönüş gelmeyince umudu kestim. 2 ay oldu neredeyse.



    KuyucuOZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk mail ile çalınan hesabınızı geri alabilirsiniz.
    Daha önce yaptınız mı? Yaptıysanız ne zaman yaptınız? Birkaç ay önce kalkmış diyorlar, bana da o yüzden dönüş gelmedi diye düşünüyorum.
  • 27-05-2020, 11:27:21
    #8
    AlperKaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha önce yaptınız mı? Yaptıysanız ne zaman yaptınız? Birkaç ay önce kalkmış diyorlar, bana da o yüzden dönüş gelmedi diye düşünüyorum.
    Twitter bu ara maillere bakmadığı(takmadığı) için gecikmeler veya talebi karşılamama durumu olabilir, ilerleyen süreçlerde yeniden başvurduğunuzda olumlu sonuç alabilirsiniz
  • 27-05-2020, 11:34:46
    #9
    KuyucuOZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Twitter bu ara maillere bakmadığı(takmadığı) için gecikmeler veya talebi karşılamama durumu olabilir, ilerleyen süreçlerde yeniden başvurduğunuzda olumlu sonuç alabilirsiniz
    Teşekkür ederim hocam, umarım bu olay kalkmamıştır.