Merhabalar..

Forum üzerinden ilk mailli/Mailsiz hesap satıyorum sürekli. 2 ay önce buradan sattığım bir kişi aldıktan 2 saat sonra hesabı kaptırmış. Nasıl oldu vs. Sormadan iadesini yaptım ilk maile güvenerek. İlk kez ilk maille hesap almaya çalıştım fakat twitter dan hiç dönüş olmadı. Yani paramız da hesabımız da gitti

Neyse asıl konu dün ilk Mailsiz hesaplarımdan birini sattığım arkadaş ilk maille hesap alma olayının birkaç ay önce kalktığını söyledi. Bu bilgi doğru mu? Çalınan hesabım için twitterdan dönüş gelmeyince bana mantıklı geldi açıkcası.

Twitter ile ilgili arkadaşların bilgisine ihtiyacım var. İlk maille hesabı geri alma durumu hala var mı? En son ne zaman yaptınız bu işlemi?