İlk mail vardır hocam,ilk mail diye bir şey yok denilip aldığım hesap 3 hafta sonra başkasının eline geçti.
Bir de şöyle bir bilgi dolanmakta," Hesapta 2 ay kayıtlı olan mail,ilk mail yerine geçer." ne kadar doğrudur bilemem.