karagecili adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk mail vardır hocam,ilk mail diye bir şey yok denilip aldığım hesap 3 hafta sonra başkasının eline geçti.
Bir de şöyle bir bilgi dolanmakta," Hesapta 2 ay kayıtlı olan mail,ilk mail yerine geçer." ne kadar doğrudur bilemem.
Bu olay ne zaman başınıza geldi hocam. Yakın bir dönemde mi? (son 3-6 ay içerisinde)



ByR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
15 gündür twitter den çalınan hesabım için mail dönüşü bekliyorum ilk maili bende olan hesabım çalındı ve ilk mail ile mail atmama rağmen hiç dönüş olmadı çok bi anlamı olduğuna inanmıyorum ilk mailin ayrıca ilk mail ile hesap geri alınana kadar eğer ki satış yapılan bir hesap ise cevap gelene kadar 100 kere el değiştirir.
Dönüş felan gelmez umudu kesin veya forumdan konu hakkında iyi bilgisi olan birine danışın. Ben mail attım iki kez dönüş gelmeyince umudu kestim. 2 ay oldu neredeyse.



KuyucuOZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk mail ile çalınan hesabınızı geri alabilirsiniz.
Daha önce yaptınız mı? Yaptıysanız ne zaman yaptınız? Birkaç ay önce kalkmış diyorlar, bana da o yüzden dönüş gelmedi diye düşünüyorum.