• 18-06-2014, 23:56:13
    #1
    Kullanıcı Adı (username) : PM İLE.
    Hesabın açılış tarihi : 2013
    Hesabın kullanım amacı : Kişisel Hesap
    Takipçi Sayısı : 255.023
    Takip Ettiklerinin Sayısı : 30 bin / daha önce silindi.
    Tweetler : Temizlendi
    Önceden Profil Suspend Yedimi ? : HAYIR
    Takipçiler organikmi ? : Sadece 100 k bot var.

    100 favoriyi geçince yeni tweet atarım.
    Takipçi Sürekli Artıyor,İsim yapmış bir hesap.

    Twitter Hesabım Ne Kadar Eder,Bunun Hakkında Görüşlerinizi Almak İstiyorum..
    İyi Teklif Gelmesi Taktirde Hesap Satılabilir.
  • 19-06-2014, 00:05:25
    #2
    Üyeliği durduruldu
    hocam hem hesabım ne kadar eder diyorsunuz hem kullanıcı adı pm ile diyorsunuz sizin hazırladığınız hesap satım şablonu bu tür konular artık https://www.r10.net/sosyal-aglar buraya açılıyor report edin taşısınlar hayırlı geceler
  • 19-06-2014, 00:08:16
    #3
    Zuck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam hem hesabım ne kadar eder diyorsunuz hep kullanıcı adı pm ile diyorsunuz sizin hazırladığınız hesap satım şablonu bu tür konular artık https://www.r10.net/sosyal-aglar buraya açılıyor report edin taşısınlar hayırlı geceler
    Teşekkür ederim, hocam kullanıcı adı vermek,hesap reklam olmasını istemedim , PM ile daha sağlıklı bir ortam sağlanmış oluyor.
  • 19-06-2014, 10:21:33
    #4
    bal1215 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim, hocam kullanıcı adı vermek,hesap reklam olmasını istemedim , PM ile daha sağlıklı bir ortam sağlanmış oluyor.
    Hocam reklam olsa nolur bu bölümdeki insanların zaten 150 tane twitter hesabı var Kimse hayranlık beslemez yani
  • 19-06-2014, 10:38:53
    #5
    Haktan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam reklam olsa nolur bu bölümdeki insanların zaten 150 tane twitter hesabı var Kimse hayranlık beslemez yani
    Benim reklam düşüncesiyle,sizinki farklı.
  • 21-06-2014, 01:00:12
    #6
    pm ve aklınızda bir fiyat varsa alabilirmiyim?
  • 21-06-2014, 01:06:09
    #7
    Üyeliği durduruldu
    sineld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pm ve aklınızda bir fiyat varsa alabilirmiyim?
    hocam gece gece biraz içtiniz sanırım twitter hesabım ne kadar eder demiş bende 1. yoruma ayrıntılı açıklama yaptım siz pm ve aklınızdaki bir fiyat varsa pm alabilirmiyim? demişsiniz ya
  • 21-06-2014, 01:09:33
    #8
    Zuck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam gece gece biraz içtiniz sanırım twitter hesabım ne kadar eder demiş bende 1. yoruma ayrıntılı açıklama yaptım siz pm ve aklınızdaki bir fiyat varsa pm alabilirmiyim? demişsiniz ya
    Saçmalamayın olur mu? ben içkiyi ağzıma koymam... tamam pm falan istemiyorum...
  • 21-06-2014, 01:12:53
    #9
    Üyeliği durduruldu
    sineld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Saçmalamayın olur mu? ben içkiyi ağzıma koymam... tamam pm falan istemiyorum...
    özür dilerim, hocam estağfurullah konu sahibi ben değilim zaten kusura bakmayın