Haktan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam reklam olsa nolur bu bölümdeki insanların zaten 150 tane twitter hesabı var Kimse hayranlık beslemez yani
Benim reklam düşüncesiyle,sizinki farklı.