hocam hem hesabım ne kadar eder diyorsunuz hep kullanıcı adı pm ile diyorsunuz sizin hazırladığınız hesap satım şablonu

bu tür konular artık
https://www.r10.net/sosyal-aglar buraya açılıyor report edin taşısınlar hayırlı geceler
Teşekkür ederim, hocam kullanıcı adı vermek,hesap reklam olmasını istemedim , PM ile daha sağlıklı bir ortam sağlanmış oluyor.