hocam hem hesabım ne kadar eder diyorsunuz hem kullanıcı adı pm ile diyorsunuz sizin hazırladığınız hesap satım şablonu bu tür konular artık https://www.r10.net/sosyal-aglar buraya açılıyor report edin taşısınlar hayırlı geceler