bal1215 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim, hocam kullanıcı adı vermek,hesap reklam olmasını istemedim , PM ile daha sağlıklı bir ortam sağlanmış oluyor.
Hocam reklam olsa nolur bu bölümdeki insanların zaten 150 tane twitter hesabı var Kimse hayranlık beslemez yani