Merhabalar
Twitter
Facebook
Twitter Takipçi Kasma Panel
Twitter RT Hizmeti
Twitter Tt Hizmeti
Twitter Fav Hizmeti
Facebook Sayfa Kasma
Facebook Abone Kasma
Facebook Durum Beğendirme
Uygulamaları almak istiyorum ancak pek bilgim yok , userli panel satanlar var mı uygun fiyattan kiralama yapan tamamen satışa hazır hale getirilecek şekilde lütfen detaylı bilgilendirirmisiniz
Alış: Twitter Panel - Twitter İşlemleri İlgilenenler
6
●1.383
- 03-12-2013, 21:13:47sana twitter takipçi rt fav paneli kiralayabilirim az useri var reklam yaparak doldurman lazım doldurur kendine kullanırsın aylıkkira ödersin sunucu ve alan adı kirası
- 03-12-2013, 22:36:42Üyeliği durdurulduMerhabalar, öncelikle kolay gelsin iyi akşamlar.
Facebook paneli uygulama ile olacak iş değil, onun için exe crx paketi hazırlatman gerekir bunuda sadece @Selçuk; yapıyor diye biliyorum. Güvenilir olarak.
Twitter için, @Selçuk; beyden scripti satın alıp, apileri kısa bir süre içinde 5 dakika gibi hazırlayıp sistemini kurabilirsin.
Saygılarımla.. - 03-12-2013, 22:41:21Merhaba,Line35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle Efe üstadim beni önermeniz bir is karsiligin da gercekten beni onure etti.
Exe ve Crx(eklenti) o isi ben yapmiyorum maalesef cünkü kimseye virüs satip o aga bulasan insanlarin haklarini üstüme alamam, almak istemem sonucta illegal bir is ve benim hayatim da buna yer yok.
Fakat is isdir mantigiyla script yazilimini sizin zevklerinize göre tasarlayabilir, php alt yapisin da yazabilirim.
Twitter icin ise ayrica ona özel tokenli bayilik scripti ve token kasmak icin script mevcuttur. Takipci Scriptini 150 tl ye satiyorum, twitter bayilik sistemi icin ayrica görüsebiliriz. - 03-12-2013, 22:43:20Üyeliği durdurulduHocam, ben sizin bunu yapabileceğinizi düşünmek için etiketledim kusura bakmayın.. Ama sizin bu projeleriniz varken onu yapmanız gerçekten kolay olabileceğini düşündüm.. Sıkıntı yok.. İyi akşamlar hocam.. Şimdiden çalışırsanız ikinizede başarılar dilerimSelçuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-12-2013, 22:54:43Öncelikle merhabalar ,Selçuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bende aynı şekilde takipçi sistemi kurdutmak istiyorum güzel birşey olmasını RT,FAV,Takipçi satışıda yapabileceğim icabında fakat istediklerim tüm herşeyiyle fiyat , sunucu,domain,site,script her şeyiyle.
Veya barilik sistemi için biraz bilgi alıp o şekildede çalışabiliriz.
Bu arada facebook sistemi kuruyorsanız onla ilgilide pm alayım. - 03-12-2013, 23:01:04Konuyla ilgili bilgilendirme ve teklif pm olarak gönderilmistir üstadim.Elentra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle