• 03-12-2013, 19:46:40
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar

    Twitter
    Facebook

    Twitter Takipçi Kasma Panel
    Twitter RT Hizmeti
    Twitter Tt Hizmeti
    Twitter Fav Hizmeti

    Facebook Sayfa Kasma
    Facebook Abone Kasma
    Facebook Durum Beğendirme


    Uygulamaları almak istiyorum ancak pek bilgim yok , userli panel satanlar var mı uygun fiyattan kiralama yapan tamamen satışa hazır hale getirilecek şekilde lütfen detaylı bilgilendirirmisiniz
  • 03-12-2013, 21:13:47
    #2
    sana twitter takipçi rt fav paneli kiralayabilirim az useri var reklam yaparak doldurman lazım doldurur kendine kullanırsın aylıkkira ödersin sunucu ve alan adı kirası
  • 03-12-2013, 22:36:42
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar, öncelikle kolay gelsin iyi akşamlar.

    Facebook paneli uygulama ile olacak iş değil, onun için exe crx paketi hazırlatman gerekir bunuda sadece @Selçuk; yapıyor diye biliyorum. Güvenilir olarak.

    Twitter için, @Selçuk; beyden scripti satın alıp, apileri kısa bir süre içinde 5 dakika gibi hazırlayıp sistemini kurabilirsin.

    Saygılarımla..
  • 03-12-2013, 22:41:21
    #4
    Line35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, öncelikle kolay gelsin iyi akşamlar.

    Facebook paneli uygulama ile olacak iş değil, onun için exe crx paketi hazırlatman gerekir bunuda sadece @Selçuk; yapıyor diye biliyorum. Güvenilir olarak.

    Twitter için, @Selçuk; beyden scripti satın alıp, apileri kısa bir süre içinde 5 dakika gibi hazırlayıp sistemini kurabilirsin.

    Saygılarımla..
    Merhaba,
    Öncelikle Efe üstadim beni önermeniz bir is karsiligin da gercekten beni onure etti.
    Exe ve Crx(eklenti) o isi ben yapmiyorum maalesef cünkü kimseye virüs satip o aga bulasan insanlarin haklarini üstüme alamam, almak istemem sonucta illegal bir is ve benim hayatim da buna yer yok.

    Fakat is isdir mantigiyla script yazilimini sizin zevklerinize göre tasarlayabilir, php alt yapisin da yazabilirim.

    Twitter icin ise ayrica ona özel tokenli bayilik scripti ve token kasmak icin script mevcuttur. Takipci Scriptini 150 tl ye satiyorum, twitter bayilik sistemi icin ayrica görüsebiliriz.
  • 03-12-2013, 22:43:20
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Selçuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,
    Öncelikle Efe üstadim beni önermeniz bir is karsiligin da gercekten beni onure etti.
    Exe ve Crx(eklenti) o isi ben yapmiyorum maalesef cünkü kimseye virüs satip o aga bulasan insanlarin haklarini üstüme alamam, almak istemem sonucta illegal bir is ve benim hayatim da buna yer yok.

    Fakat is isdir mantigiyla script yazilimini sizin zevklerinize göre tasarlayabilir, php alt yapisin da yazabilirim.

    Twitter icin ise ayrica ona özel tokenli bayilik scripti ve token kasmak icin script mevcuttur. Takipci Scriptini 150 tl ye satiyorum, twitter bayilik sistemi icin ayrica görüsebiliriz.
    Hocam, ben sizin bunu yapabileceğinizi düşünmek için etiketledim kusura bakmayın.. Ama sizin bu projeleriniz varken onu yapmanız gerçekten kolay olabileceğini düşündüm.. Sıkıntı yok.. İyi akşamlar hocam.. Şimdiden çalışırsanız ikinizede başarılar dilerim
  • 03-12-2013, 22:54:43
    #6
    Selçuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,
    Öncelikle Efe üstadim beni önermeniz bir is karsiligin da gercekten beni onure etti.
    Exe ve Crx(eklenti) o isi ben yapmiyorum maalesef cünkü kimseye virüs satip o aga bulasan insanlarin haklarini üstüme alamam, almak istemem sonucta illegal bir is ve benim hayatim da buna yer yok.

    Fakat is isdir mantigiyla script yazilimini sizin zevklerinize göre tasarlayabilir, php alt yapisin da yazabilirim.

    Twitter icin ise ayrica ona özel tokenli bayilik scripti ve token kasmak icin script mevcuttur. Takipci Scriptini 150 tl ye satiyorum, twitter bayilik sistemi icin ayrica görüsebiliriz.
    Öncelikle merhabalar ,

    Hocam bende aynı şekilde takipçi sistemi kurdutmak istiyorum güzel birşey olmasını RT,FAV,Takipçi satışıda yapabileceğim icabında fakat istediklerim tüm herşeyiyle fiyat , sunucu,domain,site,script her şeyiyle.

    Veya barilik sistemi için biraz bilgi alıp o şekildede çalışabiliriz.
    Bu arada facebook sistemi kuruyorsanız onla ilgilide pm alayım.
  • 03-12-2013, 23:01:04
    #7
    Elentra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle merhabalar ,

    Hocam bende aynı şekilde takipçi sistemi kurdutmak istiyorum güzel birşey olmasını RT,FAV,Takipçi satışıda yapabileceğim icabında fakat istediklerim tüm herşeyiyle fiyat , sunucu,domain,site,script her şeyiyle.

    Veya barilik sistemi için biraz bilgi alıp o şekildede çalışabiliriz.
    Bu arada facebook sistemi kuruyorsanız onla ilgilide pm alayım.
    Konuyla ilgili bilgilendirme ve teklif pm olarak gönderilmistir üstadim.