Selçuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,
Öncelikle Efe üstadim beni önermeniz bir is karsiligin da gercekten beni onure etti.
Exe ve Crx(eklenti) o isi ben yapmiyorum maalesef cünkü kimseye virüs satip o aga bulasan insanlarin haklarini üstüme alamam, almak istemem sonucta illegal bir is ve benim hayatim da buna yer yok.

Fakat is isdir mantigiyla script yazilimini sizin zevklerinize göre tasarlayabilir, php alt yapisin da yazabilirim.

Twitter icin ise ayrica ona özel tokenli bayilik scripti ve token kasmak icin script mevcuttur. Takipci Scriptini 150 tl ye satiyorum, twitter bayilik sistemi icin ayrica görüsebiliriz.
Öncelikle merhabalar ,

Hocam bende aynı şekilde takipçi sistemi kurdutmak istiyorum güzel birşey olmasını RT,FAV,Takipçi satışıda yapabileceğim icabında fakat istediklerim tüm herşeyiyle fiyat , sunucu,domain,site,script her şeyiyle.

Veya barilik sistemi için biraz bilgi alıp o şekildede çalışabiliriz.
Bu arada facebook sistemi kuruyorsanız onla ilgilide pm alayım.