Merhaba,
Öncelikle Efe üstadim beni önermeniz bir is karsiligin da gercekten beni onure etti.
Exe ve Crx(eklenti) o isi ben yapmiyorum maalesef cünkü kimseye virüs satip o aga bulasan insanlarin haklarini üstüme alamam, almak istemem sonucta illegal bir is ve benim hayatim da buna yer yok.
Fakat is isdir mantigiyla script yazilimini sizin zevklerinize göre tasarlayabilir, php alt yapisin da yazabilirim.
Twitter icin ise ayrica ona özel tokenli bayilik scripti ve token kasmak icin script mevcuttur. Takipci Scriptini 150 tl ye satiyorum, twitter bayilik sistemi icin ayrica görüsebiliriz.
Hocam, ben sizin bunu yapabileceğinizi düşünmek için etiketledim kusura bakmayın.. Ama sizin bu projeleriniz varken onu yapmanız gerçekten kolay olabileceğini düşündüm.. Sıkıntı yok.. İyi akşamlar hocam.. Şimdiden çalışırsanız ikinizede başarılar dilerim