Merhabalar, öncelikle kolay gelsin iyi akşamlar.

Facebook paneli uygulama ile olacak iş değil, onun için exe crx paketi hazırlatman gerekir bunuda sadece @Selçuk; yapıyor diye biliyorum. Güvenilir olarak.

Twitter için, @Selçuk; beyden scripti satın alıp, apileri kısa bir süre içinde 5 dakika gibi hazırlayıp sistemini kurabilirsin.

Saygılarımla..