Merhabalar, öncelikle kolay gelsin iyi akşamlar.
Facebook paneli uygulama ile olacak iş değil, onun için
exe crx paketi hazırlatman gerekir bunuda sadece
@Selçuk; yapıyor diye biliyorum. Güvenilir olarak.
Twitter için,
@Selçuk; beyden scripti satın alıp, apileri kısa bir süre içinde 5 dakika gibi hazırlayıp sistemini kurabilirsin.
Saygılarımla..