• 12-09-2013, 15:40:27
    #10
    Konu açıp bu fiyattan sattı ise hiç denk gelmedim

    Pm den anlaşıp yaptırdı isen bilemiyorum ama ortalama fiyatları var bu işlerin forumda
  • 12-09-2013, 15:58:04
    #11
    Piyasası var bu işin. Bunu yapan piyasayı öldürür.
  • 12-09-2013, 16:42:47
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Biraz insaf arkadaşlar. Yakında 10 liraya 100k takipçi çeken var mı diyeceksiniz nerdeyse. Adamlar uygulamalarına aylarca üye çekimi yapmak için uğraşıyor sen 30 liraya 30k türk takipçi istiyorsun. Bunun makül fiyatı 250 liradan yüksek olmalıdır. Her önüne gelen böyle 30 liradan 30k türk takipçi alacak olursa ohoo. Her işin bir bedeli vardır ama bunun bedeli bence bu kadar ucuz olmamalı diye düşünüyorum bir twitter kullanıcısı olarak.
  • 12-09-2013, 17:00:41
    #13
    Kolay kolay yorum yapmam ama , bu konu biraz saygısızlığa kaçmış .
    Ben takipçi satmıyorum ama bu iş bu kadar kolay değil , insanların emekleri var , yazılımlara ödenen paralar var. Bu konu şuna dönmüş ;
    " 5 Bin TL ye 3+1 EV SATAN VAR MI ? " ..
    Report Ettim , İyi Günler.

    Dipnot : 30K - 30 TL çeken var ise 1 Milyon Kişi Çektireceğim . PM atabilir.
  • 12-09-2013, 17:02:00
    #14
    Üyeliği durduruldu
    cngyazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kolay kolay yorum yapmam ama , bu konu biraz saygısızlığa kaçmış .
    Ben takipçi satmıyorum ama bu iş bu kadar kolay değil , insanların emekleri var , yazılımlara ödenen paralar var. Bu konu şuna dönmüş ;
    " 5 Bin TL ye 3+1 EV SATAN VAR MI ? " ..
    Report Ettim , İyi Günler.

    Dipnot : 30K - 30 TL çeken var ise 1 Milyon Kişi Çektireceğim . PM atabilir.
    Önce ödeme varsa 1 milyon çekebilirim diyen çıkar şimdi
  • 12-09-2013, 17:03:54
    #15
    BTHN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önce ödeme varsa 1 milyon çekebilirim diyen çıkar şimdi
    mutlaka
  • 12-09-2013, 17:21:16
    #16
    piyondanvezir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biraz insaf arkadaşlar. Yakında 10 liraya 100k takipçi çeken var mı diyeceksiniz nerdeyse. Adamlar uygulamalarına aylarca üye çekimi yapmak için uğraşıyor sen 30 liraya 30k türk takipçi istiyorsun. Bunun makül fiyatı 250 liradan yüksek olmalıdır. Her önüne gelen böyle 30 liradan 30k türk takipçi alacak olursa ohoo. Her işin bir bedeli vardır ama bunun bedeli bence bu kadar ucuz olmamalı diye düşünüyorum bir twitter kullanıcısı olarak.
    cngyazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kolay kolay yorum yapmam ama , bu konu biraz saygısızlığa kaçmış .
    Ben takipçi satmıyorum ama bu iş bu kadar kolay değil , insanların emekleri var , yazılımlara ödenen paralar var. Bu konu şuna dönmüş ;
    " 5 Bin TL ye 3+1 EV SATAN VAR MI ? " ..
    Report Ettim , İyi Günler.

    Dipnot : 30K - 30 TL çeken var ise 1 Milyon Kişi Çektireceğim . PM atabilir.
    arkadaşlar ben 1k'ya 1TL verebileceğimi söylüyorum. hayırdır SPK taban fiyat mı belirledi ? isteyen çalışır, isteyen çalışmaz. herkes kendi işine baksın.
  • 12-09-2013, 17:36:01
    #17
    Ssv
    Üyeliği durduruldu
    Varsa bana pm atsın 1milyon gibi bir cekim yaptırcam...
  • 13-09-2013, 16:04:09
    #18
    cngyazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kolay kolay yorum yapmam ama , bu konu biraz saygısızlığa kaçmış .
    Ben takipçi satmıyorum ama bu iş bu kadar kolay değil , insanların emekleri var , yazılımlara ödenen paralar var. Bu konu şuna dönmüş ;
    " 5 Bin TL ye 3+1 EV SATAN VAR MI ? " ..
    Report Ettim , İyi Günler.

    Dipnot : 30K - 30 TL çeken var ise 1 Milyon Kişi Çektireceğim . PM atabilir.
    BTHN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önce ödeme varsa 1 milyon çekebilirim diyen çıkar şimdi
    Ssv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Varsa bana pm atsın 1milyon gibi bir cekim yaptırcam...
    Buyrun 1k 40 kuruşa geliyor. 1m çekim yapıyormuş. http://*******.com/forum/sosyal-medy...yat-95462.html