Konu açıp bu fiyattan sattı ise hiç denk gelmedim
Pm den anlaşıp yaptırdı isen bilemiyorum ama ortalama fiyatları var bu işlerin forumda
30 TL'ye 30 k çekebilecek?
19
●1.060
- 12-09-2013, 16:42:47Üyeliği durdurulduBiraz insaf arkadaşlar. Yakında 10 liraya 100k takipçi çeken var mı diyeceksiniz nerdeyse. Adamlar uygulamalarına aylarca üye çekimi yapmak için uğraşıyor sen 30 liraya 30k türk takipçi istiyorsun. Bunun makül fiyatı 250 liradan yüksek olmalıdır. Her önüne gelen böyle 30 liradan 30k türk takipçi alacak olursa ohoo. Her işin bir bedeli vardır ama bunun bedeli bence bu kadar ucuz olmamalı diye düşünüyorum bir twitter kullanıcısı olarak.
- 12-09-2013, 17:00:41Kolay kolay yorum yapmam ama , bu konu biraz saygısızlığa kaçmış .
Ben takipçi satmıyorum ama bu iş bu kadar kolay değil , insanların emekleri var , yazılımlara ödenen paralar var. Bu konu şuna dönmüş ;
" 5 Bin TL ye 3+1 EV SATAN VAR MI ? " ..
Report Ettim , İyi Günler.
Dipnot : 30K - 30 TL çeken var ise 1 Milyon Kişi Çektireceğim . PM atabilir. - 12-09-2013, 17:02:00Üyeliği durdurulduÖnce ödeme varsa 1 milyon çekebilirim diyen çıkar şimdicngyazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-09-2013, 17:21:16piyondanvezir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülearkadaşlar ben 1k'ya 1TL verebileceğimi söylüyorum. hayırdır SPK taban fiyat mı belirledi ? isteyen çalışır, isteyen çalışmaz. herkes kendi işine baksın.cngyazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-09-2013, 16:04:09cngyazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleBTHN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleBuyrun 1k 40 kuruşa geliyor. 1m çekim yapıyormuş. http://*******.com/forum/sosyal-medy...yat-95462.htmlSsv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle