cngyazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kolay kolay yorum yapmam ama , bu konu biraz saygısızlığa kaçmış .
Ben takipçi satmıyorum ama bu iş bu kadar kolay değil , insanların emekleri var , yazılımlara ödenen paralar var. Bu konu şuna dönmüş ;
" 5 Bin TL ye 3+1 EV SATAN VAR MI ? " ..
Report Ettim , İyi Günler.

Dipnot : 30K - 30 TL çeken var ise 1 Milyon Kişi Çektireceğim . PM atabilir.
BTHN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Önce ödeme varsa 1 milyon çekebilirim diyen çıkar şimdi
Ssv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Varsa bana pm atsın 1milyon gibi bir cekim yaptırcam...
Buyrun 1k 40 kuruşa geliyor. 1m çekim yapıyormuş. http://*******.com/forum/sosyal-medy...yat-95462.html