Kolay kolay yorum yapmam ama , bu konu biraz saygısızlığa kaçmış .
Ben takipçi satmıyorum ama bu iş bu kadar kolay değil , insanların emekleri var , yazılımlara ödenen paralar var. Bu konu şuna dönmüş ;
" 5 Bin TL ye 3+1 EV SATAN VAR MI ? " ..
Report Ettim , İyi Günler.

Dipnot : 30K - 30 TL çeken var ise 1 Milyon Kişi Çektireceğim . PM atabilir.