Biraz insaf arkadaşlar. Yakında 10 liraya 100k takipçi çeken var mı diyeceksiniz nerdeyse. Adamlar uygulamalarına aylarca üye çekimi yapmak için uğraşıyor sen 30 liraya 30k türk takipçi istiyorsun. Bunun makül fiyatı 250 liradan yüksek olmalıdır. Her önüne gelen böyle 30 liradan 30k türk takipçi alacak olursa ohoo. Her işin bir bedeli vardır ama bunun bedeli bence bu kadar ucuz olmamalı diye düşünüyorum bir twitter kullanıcısı olarak.