• 24-07-2007, 16:49:13
    #1
    2005 kasımdan beri hizmet veriyoruz bildiğiniz gibi.Her sorunda ufuk koş,ufuk abi şu,ufuk bey bu vs.
    ofis ayrı ev ayrı desteği elimizden geldiği kadarıyla vermeye çalıştım.

    şimdi şöyle birşey istiyoruz siz forum sakinlerinden.

    şuana kadar hep ufuk gördüğünüz için belkide benden başka kimse yok diye biliyorsunuz.
    yabancı iletişimlerde çevirmenimiz + yazmanımız var (kendisi perşembe günü kalp ameliyatı olacak)
    muhasebe ve hosting destekte bir abimiz var.sorunların bir kısmını kendisi çözer yinede ticketları bana yazdırır.
    birde ben varım.

    değişim uygulamak istiyoruz.yani ortak aldığımız karar bu.daha çok büyümek,daha çok yol kat etmek ve desteğin en iyisinden vermek
    ayrıca müşteriye maddi olarak her türlü kolaylığı sunabilmek.

    hizmet alanımıza profesyonel anlamda 2-3 hizmet daha sokacağız ve bu yüzden eleman alacağız bu kesin.
    daha öncede bizzat demiştim.internet sektöründe uzanabileceğimiz her işi yapacağız.


    bu nedenle müşterimiz olan/olmayan, olmayı düşünen,daha önceden olan şimdi olmayan,foruma takılıp gözlemleyen siz forum sakinlerinden hakkımızda iyileri-kötüleri öğrenmek istiyoruz.

    iyilerimizi öğrenince daha iyisini yapacağıma
    kötülerimizi öğrenince telafi edip iyiye çevireceğimize garanti sunarım.

    değişim süresince profesyonel anlamda gelişme olup yorumlarınız göz önünde kesinlikle bulunulacaktır.
  • 24-07-2007, 16:56:27
    #2
    sunucuoptimizasyon.com
    abi senin hakkında fazla yorumum yok işini dört dörtlük yapan dört dörtlük bir insansın gireceğin her işte başarılı olacağına eminim çünkü interneti tanıyan birisin her zaman destekçinim
  • 24-07-2007, 16:57:09
    #3
    Sizden hizmet Almadım Ama En Kısa Sürede Almayı Düşünüyorum Bir Arkadaşım Senden Dediaced Aldı Ve Hizmetinden Desteğinden Çok memnun Olduğunu Söyledi Buda benim İçin Kafi

    Şimdiye kadar hakkında fazlaca Şikayetle hatta Hiç Şikayetle Karşılaşmadım Desem yeridir

    Kolay gelsin
  • 24-07-2007, 16:59:10
    #4
    güzel ufuk iyidir iyidir
  • 24-07-2007, 17:02:30
    #5
    Üyeliği durduruldu
    kesinlikle 2,3 ay fln oldu ben çalışıyorum kesinlikle hiç bir sorun yok.
    geçmiş olsun.. hayırlısıyla ol ameliyatını.
  • 24-07-2007, 17:07:00
    #6
    4 sitemi barındırıyorum sunucunuzda.. bir sorun olduğunda kimse ticket'lara sizden hızlı cevap veremez .. bunu iddia eden varsa şimdi çıksın ve söylesin

    başarılarınızın devamını diliyorum


    ( ha bu arada geçen sene sizden reseller aldığımda 1gb alan 50gb band. 85liraydı , bu sene 120$ olmuş hesabı nasıl yenileyecem bilmiyorum )


    iyi günler , teşekkürler hizmetleriniz için
  • 24-07-2007, 17:17:32
    #7
    konuşukluğum yok ama forumdan gördüğüm kadarıyla iyidir
  • 24-07-2007, 18:00:49
    #8
    Ufuk kurumsallaştıktan sonra işlere daha bi sarıldın takip ettiğim kadarıyla. Umarım bu heyecanın hep devam eder ve işlerin yolunda gider. Daha büyük işlere adını yazdırırsın.
  • 24-07-2007, 18:06:38
    #9
    Ufuk bey ile daha çalışmış değilim . Ama ilerde neden olmasın
    Forumda gözlemlediğim kadar işini iyi yapan biri . Hep öyle olmasını diler ve başarılar dilerim .