Konu
Düşünceleriniz?
24-07-2007, 18:06:38
#9
WebStyle
Ufuk bey ile daha çalışmış değilim . Ama ilerde neden olmasın
Forumda gözlemlediğim kadar işini iyi yapan biri . Hep öyle olmasını diler ve başarılar dilerim .