4 sitemi barındırıyorum sunucunuzda.. bir sorun olduğunda kimse ticket'lara sizden hızlı cevap veremez .. bunu iddia eden varsa şimdi çıksın ve söylesin

başarılarınızın devamını diliyorum


( ha bu arada geçen sene sizden reseller aldığımda 1gb alan 50gb band. 85liraydı , bu sene 120$ olmuş hesabı nasıl yenileyecem bilmiyorum )


iyi günler , teşekkürler hizmetleriniz için