4 sitemi barındırıyorum sunucunuzda.. bir sorun olduğunda kimse ticket'lara sizden hızlı cevap veremez

.. bunu iddia eden varsa şimdi çıksın ve söylesin
başarılarınızın devamını diliyorum
( ha bu arada geçen sene sizden reseller aldığımda 1gb alan 50gb band. 85liraydı , bu sene 120$ olmuş
hesabı nasıl yenileyecem bilmiyorum )
iyi günler , teşekkürler hizmetleriniz için