Natro Hosting
22
●2.779
- 18-06-2007, 01:01:27Üyeliği durduruldunatro dan tavsiye ederim bende
+ domain konusundada server konusundada tr de tektir "BENCE "
- 03-07-2007, 16:20:51Biz bir haber sitesi için colocation hizmeti aldık. Hizmet kalitesi gün geçtikçe artıyor. İlk zamanlarda network uptime sorunları vardı (Telekom'un payını unutmamak lazım.)
Onlara yönelik tek eleştiri linux değil windows tabanlı olmaları.
Data centerlerini bizzat görme imkanımız da oldu. Herşey profesyonel, rack kabinler vb.
Tavsiye edilir. - 04-07-2007, 20:53:34Kurumsal Siteniz için Radore' yi SH' yi veya VT' yi tavsiye ederim.
Saygılar. - 09-07-2007, 10:13:40Kurumsal Barındırma / Co-Location gibi ihtiyaçlarınızda Natro'yu önerebilirim. Ödeme konusunda sıkmıyorlar ve günün hemen hemen her saatinde muhattap olarak alabileceğiniz birisi oluyor (2 Co-Location'ım bulunuyor bu yüzden biz direkt Sunucu Operasyon birimi ile görüşüyoruz)
Ancak, son zamanlarda DC'de bulunan birçok sunucuya güçlü saldırılar oluyor ve bu da sunucuların hatta tüm DC'nin bağlantısını büyük kayıplarla yok ediyor.
Fakat, dediğim gibi bu saldırılar 1 - 5 dk arası sürüyor ve bağlantı hemen kendisini toparlıyor : )
Ben tercihimi öncelikle;
*Natro
*Niobeweb
*Radore
*VT
*Sadece Hosting
(bu arada suanda ekranımda bir nokta kayıyor ve ekranımı silip geçiyor :S bu nedir arkadaşlar ? Üstüne geldiğimde, sadece herşeyi sana yazdım, herşeyi sana yazdım diye uyarı verdi
güzel bir script olmuş :P)
güzel bir script olmuş :P)