• 17-06-2007, 22:59:49
    #10
    bende natroyla çalışıyorum ve şuana kadar hiçbi yanlışlarını görmedim...
  • 18-06-2007, 01:01:27
    #11
    Üyeliği durduruldu
    natro dan tavsiye ederim bende

    + domain konusundada server konusundada tr de tektir "BENCE "
  • 18-06-2007, 01:08:25
    #12
    Üyeliği durduruldu
    natro ben gameserver calıstırdığım icin (ki bunu saklamadım. çalışma maksadımız oydu) beni "defol" dercesine dc den çıkardılar :P Acemiler biraz. süprizlere karşı hazırlıksızlar. hayat okadar tos pembe değil işte
  • 19-06-2007, 19:26:17
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Site tasarımları gerçekten çok güzel. Bir arkadaşım var natro ile çalışan ve şuana kadar hiç bir sorun yaşamamış. destek konusundada bir sorun çekmemiş. ama yinede ben kullanmadığım için pek fazla birşey demek istemiyorum...
  • 23-06-2007, 09:28:23
    #14
    Türkiyenin sayılı şirketlerindendir..
    Şimdiye kadar Hakkında yanlış birşey duymadim
    Fazla CPU tüketme yeter
  • 03-07-2007, 16:20:51
    #15
    Biz bir haber sitesi için colocation hizmeti aldık. Hizmet kalitesi gün geçtikçe artıyor. İlk zamanlarda network uptime sorunları vardı (Telekom'un payını unutmamak lazım.)

    Onlara yönelik tek eleştiri linux değil windows tabanlı olmaları.

    Data centerlerini bizzat görme imkanımız da oldu. Herşey profesyonel, rack kabinler vb.

    Tavsiye edilir.
  • 04-07-2007, 16:04:27
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kendi datacenterlarını kapattılar diye duymuştum..
  • 04-07-2007, 20:53:34
    #17
    Kurumsal Siteniz için Radore' yi SH' yi veya VT' yi tavsiye ederim.

    Saygılar.
  • 09-07-2007, 10:13:40
    #18
    Kurumsal Barındırma / Co-Location gibi ihtiyaçlarınızda Natro'yu önerebilirim. Ödeme konusunda sıkmıyorlar ve günün hemen hemen her saatinde muhattap olarak alabileceğiniz birisi oluyor (2 Co-Location'ım bulunuyor bu yüzden biz direkt Sunucu Operasyon birimi ile görüşüyoruz)

    Ancak, son zamanlarda DC'de bulunan birçok sunucuya güçlü saldırılar oluyor ve bu da sunucuların hatta tüm DC'nin bağlantısını büyük kayıplarla yok ediyor.

    Fakat, dediğim gibi bu saldırılar 1 - 5 dk arası sürüyor ve bağlantı hemen kendisini toparlıyor : )

    Ben tercihimi öncelikle;
    *Natro
    *Niobeweb
    *Radore
    *VT
    *Sadece Hosting

    (bu arada suanda ekranımda bir nokta kayıyor ve ekranımı silip geçiyor :S bu nedir arkadaşlar ? Üstüne geldiğimde, sadece herşeyi sana yazdım, herşeyi sana yazdım diye uyarı verdi güzel bir script olmuş :P)