• 15-06-2007, 10:08:49
    #1
    arkadaşlar firmamızın hostunu değiştirmeyi düşünüyorum ve natroyla çalışma kararı aldım sizinde bu firma hakkındaki yorumlarınızı öğrenmek istiyorum olumlu veya olumsuz.




    dipnot: kesinlikle reklam veya teklif amaçlı mesaj atmassanız sevinirim radore natro veya sadecehosting dışında hiçbir yer ile çalışmayı düşünmüyorum teşekkürler.
  • 15-06-2007, 10:11:43
    #2
    nator ile çalışıyorum. çok memnun değilim.
    kesilmeler oluyor.
  • 15-06-2007, 10:14:37
    #3
    radore natro veya sadecehosting evet bunlar gerçekten iyiler natro ile çalışıyorum yani şuan domainde olsun hosta olsun en güvendiğim Türk şirketidir.
  • 15-06-2007, 10:16:04
    #4
    wdp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nator ile çalışıyorum. çok memnun değilim.
    kesilmeler oluyor.

    kesinti süreleri ne kadar ve hangi zamanlarda oluyor ?
  • 15-06-2007, 10:22:49
    #5
    Üyeliği durduruldu
    natro ya forumdan bir arkadaş gitmişdi 1 haftada eline geri ödemeyi veriverdiler herhalde fazla cpu yu kasıyordu öle bi siten varsa aynı duruma düşebilirsin ama basit bi site ise en ideali tr de natrodur
  • 15-06-2007, 10:31:27
    #6
    kurumsal bir web sitesi cpu ile alakası bile olmaz uptime ve mail server da sorun olmasın yeter
  • 15-06-2007, 10:34:30
    #7
    Üyeliği durduruldu
    o zaman natro senin için en iyisi hayırlı olsun güzel fiyatları var
  • 15-06-2007, 10:37:50
    #8
    2 serverım var bence hizmetleri güzel.Kesilme ayda 1 belki...
  • 15-06-2007, 18:39:10
    #9
    Greyfurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kurumsal bir web sitesi cpu ile alakası bile olmaz uptime ve mail server da sorun olmasın yeter
    VPS sahibiyim ve aslında memnun da sayılırım. Son zamanda aldığı büyük saldırılara rağmen iyi ayakta kaldı da diyebilirim. Ama bence kurumsal bir site host ederken mail sıkıntısı yaşama ihtimalin olabilir. Host'larda yaptıkları uygulamayı bilmemekle birlikte, VPS'lerde SPAM amaçlı yoğun mail gönderimlerine ses çıkarmamaları ve şikayet edilse bile umursamamaları IP'lerin BlackList'leri boylaması demek.