natro ya forumdan bir arkadaş gitmişdi 1 haftada eline geri ödemeyi veriverdiler herhalde fazla cpu yu kasıyordu öle bi siten varsa aynı duruma düşebilirsin ama basit bi site ise en ideali tr de natrodur