natro ben gameserver calıstırdığım icin (ki bunu saklamadım. çalışma maksadımız oydu) beni "defol" dercesine dc den çıkardılar :P Acemiler biraz. süprizlere karşı hazırlıksızlar. hayat okadar tos pembe değil işte