Biz bir haber sitesi için colocation hizmeti aldık. Hizmet kalitesi gün geçtikçe artıyor. İlk zamanlarda network uptime sorunları vardı (Telekom'un payını unutmamak lazım.)

Onlara yönelik tek eleştiri linux değil windows tabanlı olmaları.

Data centerlerini bizzat görme imkanımız da oldu. Herşey profesyonel, rack kabinler vb.

Tavsiye edilir.