• 09-08-2009, 15:43:11
    #19
    Hayırlı olsun Bartuc Bey. Bol Kazançlar
  • 09-08-2009, 16:12:43
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Marine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun, inşallah kalmayacak vergisiz çalışan.
    vergi verelim diyoruzdda devlet anamızı ağlatıyor o ne kdar vergi oranı aslında avrupadaki gibi olacak yeni yatırımcıya ilk sene vergi muafiyeti getirilecek bu daha da geliştirilebilir
  • 09-08-2009, 16:17:28
    #21
    Kurumsal PLUS
    aven adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vergi verelim diyoruzdda devlet anamızı ağlatıyor o ne kdar vergi oranı aslında avrupadaki gibi olacak yeni yatırımcıya ilk sene vergi muafiyeti getirilecek bu daha da geliştirilebilir
    İnanın vergiler de önemli değil, razıyım %18 ödemeye fakat diğer masraflar çok fena oluyor. Bu yüzden bunca zamandır başlatamadık zaten şirketi, yeni nasip oldu. Daha yapacak çok iş var, ticari ünvan ve fatura basımını bu hafta hallettiğimde fatura kesebileceğiz çok şükür.
  • 09-08-2009, 16:25:52
    #22
    Hadi hayırlı olsun Cihan 'cım. Az çok bu konudaki kararını dediklerim etkilemiştir diye düşünüyorum. Güzel bir adım adına sevindim. Hayırlı olsun Cihan'cım.
  • 09-08-2009, 16:27:09
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Bartuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnanın vergiler de önemli değil, razıyım %18 ödemeye fakat diğer masraflar çok fena oluyor. Bu yüzden bunca zamandır başlatamadık zaten şirketi, yeni nasip oldu. Daha yapacak çok iş var, ticari ünvan ve fatura basımını bu hafta hallettiğimde fatura kesebileceğiz çok şükür.
    Bu dediğinizde çok haklısınız. Gerçekten hak edilen şekilde vergi ödesek, yani sattığımız malın %18'inden vergiye verebilsek neyse. Fakat herşeyin masrafı var. Muhasebeciden tutta, en garip kağıtlara kadar. Bende vergi vermek istiyorum. Fakat şuan sunucu paralarımı bile anca karşılarken bu çok zor.

    Tekrar hayırlı Olsun.
  • 09-08-2009, 16:32:31
    #24
    Üyeliği durduruldu
    %22 de + vergi ücretini de unutmamak gerekir sanırım =)

    Hayırlı olsun.
  • 10-08-2009, 14:58:57
    #25
    Kurumsal PLUS
    Herkese teşekkürler.

    Yarın resmi olarak vergi levhamıza kavuşuyoruz ve matbaa'ya koşuyoruz, faturalar basıldıktan sonra fatura kesimine başlanacaktır.
  • 10-08-2009, 15:17:17
    #26
    Misafir
    Hayırlı olsun Bartuç...
    Site kurmak ile başladın şimdi siteleri barındırıyorsun

    Başarılar dostum...
  • 10-08-2009, 15:20:19
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Hem hayırlı olsun hemde allah kolaylık versin olması şart bir durum elbette dertler yeni başlıyor yani...