Vergi Levhamız
40
●3.567
- 09-08-2009, 16:12:43Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.vergi verelim diyoruzdda devlet anamızı ağlatıyor o ne kdar vergi oranı aslında avrupadaki gibi olacak yeni yatırımcıya ilk sene vergi muafiyeti getirilecek bu daha da geliştirilebilirMarine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-08-2009, 16:17:28İnanın vergiler de önemli değil, razıyım %18 ödemeye fakat diğer masraflar çok fena oluyor. Bu yüzden bunca zamandır başlatamadık zaten şirketi, yeni nasip oldu. Daha yapacak çok iş var, ticari ünvan ve fatura basımını bu hafta hallettiğimde fatura kesebileceğiz çok şükür.aven adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-08-2009, 16:27:09Üyeliği durdurulduBu dediğinizde çok haklısınız. Gerçekten hak edilen şekilde vergi ödesek, yani sattığımız malın %18'inden vergiye verebilsek neyse. Fakat herşeyin masrafı var. Muhasebeciden tutta, en garip kağıtlara kadar. Bende vergi vermek istiyorum. Fakat şuan sunucu paralarımı bile anca karşılarken bu çok zor.Bartuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tekrar hayırlı Olsun. - 09-08-2009, 16:32:31Üyeliği durduruldu%22 de + vergi ücretini de unutmamak gerekir sanırım =)
Hayırlı olsun. - 10-08-2009, 15:20:19Üyeliği durdurulduHem hayırlı olsun hemde allah kolaylık versin olması şart bir durum elbette dertler yeni başlıyor yani...