İnanın vergiler de önemli değil, razıyım %18 ödemeye fakat diğer masraflar çok fena oluyor. Bu yüzden bunca zamandır başlatamadık zaten şirketi, yeni nasip oldu. Daha yapacak çok iş var, ticari ünvan ve fatura basımını bu hafta hallettiğimde fatura kesebileceğiz çok şükür.
Bu dediğinizde çok haklısınız. Gerçekten hak edilen şekilde vergi ödesek, yani sattığımız malın %18'inden vergiye verebilsek neyse. Fakat herşeyin masrafı var. Muhasebeciden tutta, en garip kağıtlara kadar. Bende vergi vermek istiyorum. Fakat şuan sunucu paralarımı bile anca karşılarken bu çok zor.
Tekrar hayırlı Olsun.