aven adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
vergi verelim diyoruzdda devlet anamızı ağlatıyor o ne kdar vergi oranı aslında avrupadaki gibi olacak yeni yatırımcıya ilk sene vergi muafiyeti getirilecek bu daha da geliştirilebilir
İnanın vergiler de önemli değil, razıyım %18 ödemeye fakat diğer masraflar çok fena oluyor. Bu yüzden bunca zamandır başlatamadık zaten şirketi, yeni nasip oldu. Daha yapacak çok iş var, ticari ünvan ve fatura basımını bu hafta hallettiğimde fatura kesebileceğiz çok şükür.