• 07-08-2009, 15:43:24
    #10
    Hayırlı olsun Bartuc Bey.

    İyi kazançlar dileğiyle...
  • 07-08-2009, 16:32:02
    #11
    Hayırlı olsun Bartuc Bey.
  • 07-08-2009, 16:35:37
    #12
    Hayırlı olsun Cihan abim, Allah kazançlarını arttırsın.
  • 07-08-2009, 16:40:38
    #13
    Hayırlı olsun Allah utandırmasın...
  • 07-08-2009, 16:42:28
    #14
    Hayırlı olur inşallah.
  • 08-08-2009, 00:36:08
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı uğurlu olsun.

    YÜCE RABBİM utandırmaz İNŞALLAH.
  • 09-08-2009, 13:36:18
    #16
    şimdi ye kadar satış yaptınız mı vergi levhasından önce ?
  • 09-08-2009, 14:10:32
    #17
    Kurumsal PLUS
    KiLLuaH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şimdi ye kadar satış yaptınız mı vergi levhasından önce ?
    Evet çünkü faaliyet belgemiz var ve vergi levhasının zorunlu olduğu bize söylenmemişti. Bundan sonrasında da fatura kesilerek satış yapılacak ve eski satışlara ait faturalar da müşterilerimize gönderilecektir.
  • 09-08-2009, 14:14:05
    #18
    Hayırlı olsun Bartuc, profosyonel olmanın gerekliliği budur.

    Saygılarımla