Hayırlı olsun Bartuc Bey.
İyi kazançlar dileğiyle...
Vergi Levhamız
40
●3.567
- 07-08-2009, 15:43:24
- 09-08-2009, 14:10:32Evet çünkü faaliyet belgemiz var ve vergi levhasının zorunlu olduğu bize söylenmemişti. Bundan sonrasında da fatura kesilerek satış yapılacak ve eski satışlara ait faturalar da müşterilerimize gönderilecektir.KiLLuaH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle