• 17-03-2013, 13:10:23
    #10
    raskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benimde bataryada %50 güç kaybı var acaba yenisiyle değiştirirlermi?
    Gönderirken yazacağınız şikayete bağlı. Orada denediklerini zannetmiyorum.
  • 17-03-2013, 14:58:44
    #11
    2 kere üstüne su döktüm pc yandı 1 kere yüksek voltaj elektrikten yandı 1 kerede kolonlar nedeniyle kısa devre yaptı gene yandı 4 kere yandı servise yolladım 0,01 kuruş bile istemediler teşekürler ASUS...
  • 18-03-2013, 00:02:57
    #12
    Bende hep Asus taraftarıyım.
    Ama ne yaparsın bana hediye olarak Lenovo geldi.
    Abiminde Lenovo laptopu vardı aldıktan 6 ay sonra ana kartı yandı ve 23 gün sonra teslim edildi.
    Bende alalı 4 ay oluyor, batarya sorunu var 2 saat dayanıyor ne yaparsam yapayım. Şimdi teknik servise göndermeye korkar oldum.
    Paylaşayım dedim, en iyisi her zaman ASUS
  • 18-03-2013, 00:06:42
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Benim laptopu yaptık diye yapmadan aynı şekilde göndermiş Asus.
  • 18-03-2013, 21:34:05
    #14
    Erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim laptopu yaptık diye yapmadan aynı şekilde göndermiş Asus.
    Arızası neydi ?
  • 19-03-2013, 01:30:10
    #15
    Üyeliği durduruldu
    raskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arızası neydi ?
    Bilgisayarı aldık fakat ofiste net yok diye açmamıştık. 2 tane aldık bu arada. Bir tanesinde sorun yok. 10 gün sonra açtım.

    Bir süre sonra ekran kaymaya başlıyordu tuhaf tuhaf şekillere giriyordu.
  • 19-03-2013, 01:34:11
    #16
    Kullandığım asus ürünlerini hiç servise yollamadım. Çünkü hiç arıza vermedi. Adls ilk çıktığı zamanlarda aldığım asus modem geçen yıl'a kadar kullandım. Değiştirme sebebimde wifi modeme geçmem gerektiğiydi. Yeni aldığım yine asus modem 1 yıldır sorun yok. Kullandığım ana kart yine asus. Hiç sorun yaşamadığım bir marka . İnşallah hep böyle devam eder.
  • 19-03-2013, 04:12:22
    #17
    Erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgisayarı aldık fakat ofiste net yok diye açmamıştık. 2 tane aldık bu arada. Bir tanesinde sorun yok. 10 gün sonra açtım.

    Bir süre sonra ekran kaymaya başlıyordu tuhaf tuhaf şekillere giriyordu.
    Muhtemelen kargo sırasında falan zarar görmüştür (ithalat sırasında). Anakart kaynaklı yada ekran kartı çip probleminden gibi gözüküyor. Onarmış olmaları lazım tekrar servise gönderin bence.

    tehlike2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullandığım asus ürünlerini hiç servise yollamadım. Çünkü hiç arıza vermedi. Adls ilk çıktığı zamanlarda aldığım asus modem geçen yıl'a kadar kullandım. Değiştirme sebebimde wifi modeme geçmem gerektiğiydi. Yeni aldığım yine asus modem 1 yıldır sorun yok. Kullandığım ana kart yine asus. Hiç sorun yaşamadığım bir marka . İnşallah hep böyle devam eder.
    evet genelde problem yaşatmıyor hakikaten. laptopta mesela hiç ısınma yok ve fan sesi duyulmuyor. Bende 5 yılı aşkındır adsl modem olarak NETGEAR Kullanıyorum hiç arıza vermedi aklınıza oolsun
  • 23-03-2013, 23:38:14
    #18
    Dell i de suistimal etmeyelim arkadaşlar benim hdd 2 defa yandı 1 defa sorun olmadığı halde adaptör istedim hepsindede ertesi gün elimde oldu çok hızlılar gerçekten ertesi gün hdd yi takmaya eve kadar geldiler Dell diyorum başka bişey demiyorum sonrasında Asus olabilir ama Dell teknik servisi üstüne teknik servis TR içerisinde bence yok. Adamlar hizmette çığır açmışlar.