Bende hep Asus taraftarıyım.
Ama ne yaparsın bana hediye olarak Lenovo geldi.
Abiminde Lenovo laptopu vardı aldıktan 6 ay sonra ana kartı yandı ve 23 gün sonra teslim edildi.
Bende alalı 4 ay oluyor, batarya sorunu var 2 saat dayanıyor ne yaparsam yapayım. Şimdi teknik servise göndermeye korkar oldum.
Paylaşayım dedim, en iyisi her zaman ASUS