raskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arızası neydi ?
Bilgisayarı aldık fakat ofiste net yok diye açmamıştık. 2 tane aldık bu arada. Bir tanesinde sorun yok. 10 gün sonra açtım.

Bir süre sonra ekran kaymaya başlıyordu tuhaf tuhaf şekillere giriyordu.