• 23-03-2013, 23:42:24
    #19
    Hele ki HP'ye hiç laf etmeyin arkadaşlar..
    TTNET ile HP arasında garanti uyuşmazlığı yaşadım. Yaklaşık 1 aydır HP servisinden garanti uyuşmazlığını gidermesini bekliyorum. 1 ay daha beklersem garantim bitecek. Ha ben bu arada boş durmadım, dışardan tamir ettirdim laptopumu.
  • 23-03-2013, 23:43:55
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    iyiki asus notebook almışım
  • 23-03-2013, 23:56:59
    #21
    forumda ne zaman bir PC başlığı görsem, asusla bir bağlantım olmadığı halde çok meşkul dahi olsa ASUS'dan şaşmayın der çıkarım.

    Yıllarca aldım sattım, garantiye ürün gönderdim. Yine söylüyorum ASUS'dan şaşmayın özellikle "garanti" adamlar için herşey demek.

    ACER' den uzak durun, 10 defada aynı arıza nedeniyle ürünü gönderirsiniz her defasında yapıldı raporu ile geri gönderilir size açarsınız sorun aynen devam eder.

    ASUS. kullanıcısı olmak nasip olmadı ama, kime verdiysem memnun. verdiğim notebook iki parça elime geldi onu gönderdim sıfırı ile değişip gönderdiler. o kadar yani...
  • 24-03-2013, 00:10:34
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Benimde DVD-RW bozuldu sanki cd okurken ses çıkartıyo anlamsız hızlı ve yavaş dönmeye başlıyor. Nereye göndermeliyim ? Mersa'yı aradım aldığınız yere gönderin onlar bize gönderir dediler. Ama hangi siteden aldığımı unuttum