forumda ne zaman bir PC başlığı görsem, asusla bir bağlantım olmadığı halde çok meşkul dahi olsa ASUS'dan şaşmayın der çıkarım.

Yıllarca aldım sattım, garantiye ürün gönderdim. Yine söylüyorum ASUS'dan şaşmayın özellikle "garanti" adamlar için herşey demek.

ACER' den uzak durun, 10 defada aynı arıza nedeniyle ürünü gönderirsiniz her defasında yapıldı raporu ile geri gönderilir size açarsınız sorun aynen devam eder.

ASUS. kullanıcısı olmak nasip olmadı ama, kime verdiysem memnun. verdiğim notebook iki parça elime geldi onu gönderdim sıfırı ile değişip gönderdiler. o kadar yani...