• 21-06-2026, 01:46:43
    #1
    Selam olsun,

    @SakuMEDYA;'ya teşekkür etmek istedim.
    Bir öğrenci arkadaşa atıştırmalık veriyordu, pm den ben size göndereyim bir kişiye daha verın yazdım.
    Normalde bu tip şeyleri yazmam lakin benden ödeme almadan benim adıma bir kişiye daha gönderim sağlamış ve gönderdiği kişi bana teşekkür etti.
    İstedim ki hem yapmadığım bir şey için teşekkür edilmesin hem de güzelliği yapan insan bilinsin.

    Bunu yazmak istedim ve teşekkür etmek istedim ki güzellikler yayılsın.
    Ben para vermiş olsam teşekkür konusu açmazdım açık olmayayım diye ama verdiğim bir şey olmadı o nedenle konu açıp bu ince ve şık davranışı için teşekkür etmek istedim.

    Miktarlar önemsizdir, niyetler önemlidir.

    Sevgiler.
  • 21-06-2026, 01:54:37
    #2
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    Kalıcı ban yemiş :/
  • 21-06-2026, 01:59:23
    #3
    lorxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Banlanmış az önce, farklı multi hesaplar üzerinden d.cılık yapmış arkadaş
    yigityavuzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kalıcı ban yemiş :/
    Selam olsun,

    Ban işi teknik meseledir banlanma multi hesaptan ve belitilen multi hesaplarına değil konuya yazan bir kişiye gönderim sağladı.
    Gönderim sağladığı hesap banlanmadı.
    Ben banını bilmem gönderim yaptığı kişi banlanmadıysa bana teşekkür mesajı atıyorsa gönderdi diye teşekkür ederim.

    Daha önce ikinizde banlandığınızı hatırlıyorum yani
    Olur öyle şeyler kalıcı, geçici banlanmalar.
    Bazen haklı bazen teknik konulardan nedir yani.
  • 21-06-2026, 02:05:23
    #4
    serterefendi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam olsun,

    Ban işi teknik meseledir banlanma multi hesaptan ve belitilen multi hesaplarına değil konuya yazan bir kişiye gönderim sağladı.
    Gönderim sağladığı hesap banlanmadı.
    Ben banını bilmem gönderim yaptığı kişi banlanmadıysa bana teşekkür mesajı atıyorsa gönderdi diye teşekkür ederim.

    Daha önce ikinizde banlandığınızı hatırlıyorum yani
    Olur öyle şeyler kalıcı, geçici banlanmalar.
    Bazen haklı bazen teknik konulardan nedir yani.
    Benim ilk banım birisinin şahsıma küfür edip sonra mesajı silmesine karşı yanlış anlaşılma üzerineydi, bir diğeri de şikayet konusunda moderatör gelmeden cevap veren arkadaşa cevap vermek üzerineydi. Sağlık olsun her şey olacağına varır
  • 21-06-2026, 04:12:28
    #5
    lorxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim ilk banım birisinin şahsıma küfür edip sonra mesajı silmesine karşı yanlış anlaşılma üzerineydi, bir diğeri de şikayet konusunda moderatör gelmeden cevap veren arkadaşa cevap vermek üzerineydi. Sağlık olsun her şey olacağına varır
    benimde ilk banım kendi konumda forum içi olmayan bir arkadaşa argo kullandığım için yemiştim sıkıntı..