Selam olsun,

@SakuMEDYA;'ya teşekkür etmek istedim.
Bir öğrenci arkadaşa atıştırmalık veriyordu, pm den ben size göndereyim bir kişiye daha verın yazdım.
Normalde bu tip şeyleri yazmam lakin benden ödeme almadan benim adıma bir kişiye daha gönderim sağlamış ve gönderdiği kişi bana teşekkür etti.
İstedim ki hem yapmadığım bir şey için teşekkür edilmesin hem de güzelliği yapan insan bilinsin.

Bunu yazmak istedim ve teşekkür etmek istedim ki güzellikler yayılsın.
Ben para vermiş olsam teşekkür konusu açmazdım açık olmayayım diye ama verdiğim bir şey olmadı o nedenle konu açıp bu ince ve şık davranışı için teşekkür etmek istedim.

Miktarlar önemsizdir, niyetler önemlidir.

Sevgiler.