serterefendi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selam olsun,

Ban işi teknik meseledir banlanma multi hesaptan ve belitilen multi hesaplarına değil konuya yazan bir kişiye gönderim sağladı.
Gönderim sağladığı hesap banlanmadı.
Ben banını bilmem gönderim yaptığı kişi banlanmadıysa bana teşekkür mesajı atıyorsa gönderdi diye teşekkür ederim.

Daha önce ikinizde banlandığınızı hatırlıyorum yani
Olur öyle şeyler kalıcı, geçici banlanmalar.
Bazen haklı bazen teknik konulardan nedir yani.
Benim ilk banım birisinin şahsıma küfür edip sonra mesajı silmesine karşı yanlış anlaşılma üzerineydi, bir diğeri de şikayet konusunda moderatör gelmeden cevap veren arkadaşa cevap vermek üzerineydi. Sağlık olsun her şey olacağına varır