Benim ilk banım birisinin şahsıma küfür edip sonra mesajı silmesine karşı yanlış anlaşılma üzerineydi, bir diğeri de şikayet konusunda moderatör gelmeden cevap veren arkadaşa cevap vermek üzerineydi. Sağlık olsun her şey olacağına varır
benimde ilk banım kendi konumda forum içi olmayan bir arkadaşa argo kullandığım için yemiştim

sıkıntı..