Coşkun Bey'e Teşekkürler
19
●1.354
- 27-12-2025, 21:19:42Ben 2 senedir forumdayım. İçimden büyük bir teşekkür etmek geldi. İyi lki bu forumu kurdunuz.
- 27-12-2025, 21:22:27Üyeliği durdurulduiçinden gelmiş teşekkür etmiş kanka , salın insanları ya.DomainBRO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-12-2025, 21:25:02Ne kompleks yaptın be dayı emekli olDomainBRO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-12-2025, 21:25:34Sorun şu.
Forumu Coşkun bey kurmadı devir aldı. Kalite olarak üst seviyelere çıkarması için teşekkür edebilirsiniz. - 27-12-2025, 21:25:38Forumu forum yapan forum kültürüne sahip kullanıcılardır,
Bir kişiye bağlamanın doğru olduğunu düşünmüyorum.
Forum kurucusu da farklı bir üyedir.
Burada üyeliğiniz silindiğinde de sadece isminiz silinir, katkılarınız isimsiz halde sergilenir çünkü bu bir değerdir silinirse foruma zararı olacaktır.
