• 27-12-2025, 21:19:42
    #1
    Ben 2 senedir forumdayım. İçimden büyük bir teşekkür etmek geldi. İyi lki bu forumu kurdunuz.
  • 27-12-2025, 21:22:02
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Mesaj olarakta atabilirdiniz herkese açık ona teşekkür etmen saçma olmuş.
  • 27-12-2025, 21:22:27
    #3
    Üyeliği durduruldu
    DomainBRO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesaj olarakta atabilirdiniz herkese açık ona teşekkür etmen saçma olmuş.
    içinden gelmiş teşekkür etmiş kanka , salın insanları ya.
  • 27-12-2025, 21:24:10
    #4
    Lisans Hizmetleri
    Saralım hemen bir hatıra koleksiyonu
  • 27-12-2025, 21:24:58
    #5
    Forumu kurmadı, satın aldı. Ama forumun gelişmesinde şüphesiz en büyük katkı ona attir. Yıllarca yenilik eklemeyi bırakın normal vbulletin sade temasıyla kullandık burayı

    Ayrıca bir dönem parayla ban açıyordu (eski yönetim)
  • 27-12-2025, 21:25:02
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Logisoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    içinden gelmiş teşekkür etmiş kanka , salın insanları ya.
    Tamam kanka
  • 27-12-2025, 21:25:02
    #7
    DomainBRO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesaj olarakta atabilirdiniz herkese açık ona teşekkür etmen saçma olmuş.
    Ne kompleks yaptın be dayı emekli ol
  • 27-12-2025, 21:25:34
    #8
    Sorun şu.

    Forumu Coşkun bey kurmadı devir aldı. Kalite olarak üst seviyelere çıkarması için teşekkür edebilirsiniz.
  • 27-12-2025, 21:25:38
    #9
    Forumu forum yapan forum kültürüne sahip kullanıcılardır,
    Bir kişiye bağlamanın doğru olduğunu düşünmüyorum.
    Forum kurucusu da farklı bir üyedir.
    Burada üyeliğiniz silindiğinde de sadece isminiz silinir, katkılarınız isimsiz halde sergilenir çünkü bu bir değerdir silinirse foruma zararı olacaktır.