Forumu kurmadı, satın aldı. Ama forumun gelişmesinde şüphesiz en büyük katkı ona attir. Yıllarca yenilik eklemeyi bırakın normal vbulletin sade temasıyla kullandık burayı

Ayrıca bir dönem parayla ban açıyordu (eski yönetim)