• 27-12-2025, 21:26:11
    #10
    Üyeliği durduruldu
    ozgurmd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne kompleks yaptın be dayı emekli ol
    Burası herkese açık bir alan fikrimi belirttim sadece niye iğne gibi batıyor insanlara anlamıyorum ben yorum yapmasam başkası yapmasa bu konular nasıl yürüyecek?
  • 27-12-2025, 21:36:29
    #11
    Forumu kuran radmin.
    https://www.r10.net/profil/1-radmin.html
    Forum ona bile kalmamış.
    Ondan dolayı ne oldum dememeli ne olacağım demeli,
  • 27-12-2025, 21:42:04
    #12
    Herkese açıksa, bende Coşkun ağabeyime verdiği emeklerden ötürü teşekkürlerimi borç bilirim.
    Ardından tüm yönetim üyelerimize sevgi ve şükranlarımı sunarım.
  • 27-12-2025, 21:45:38
    #13
    mhls adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumu forum yapan forum kültürüne sahip kullanıcılardır,
    Bir kişiye bağlamanın doğru olduğunu düşünmüyorum.
    Forum kurucusu da farklı bir üyedir.
    Burada üyeliğiniz silindiğinde de sadece isminiz silinir, katkılarınız isimsiz halde sergilenir çünkü bu bir değerdir silinirse foruma zararı olacaktır.
    İster r10 olsun ister çok büyük siteler olsun, kullanıcılar olmazsa siteler bir hiçtir.
    Google Youtube Facebook İnstagram X vb. tüm siteler ayakta kalmasını kullanıcılarına borçludur.
    R10u r10 yapan içindeki kullanıcılarıdır. Ama burda yönetime de teşekkür edilebilir. Yazılımı daha da geliştirip kullanıcıların yararına geliştirmeler yaptıkları için.

    Hazır konusu açılmışken bir konudan bahsetmek istiyorum. 2013ten önce r10u bilenler çok şanslılar.
    Spam Youtube ve Spam Pinterest furyalarindan kazanç elde etmişlerdi. Umarım yeni bir furya daha çıkar. Eski furyalardan haberdar olmayanlarda kazanç sağlarlar. Biraz sermaye yaparlar.
  • 27-12-2025, 21:46:29
    #14
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumu kurmadı, satın aldı. Ama forumun gelişmesinde şüphesiz en büyük katkı ona attir. Yıllarca yenilik eklemeyi bırakın normal vbulletin sade temasıyla kullandık burayı

    Ayrıca bir dönem parayla ban açıyordu (eski yönetim)
    R10 , radmin zamanında da r10'du yani bu kadar aktifti..

    Parayla ban üyelik vs açan sonradan yönetim kadrosunda olan Oxxi.net tayfaydı.

    Radmin hiçbir zaman Coskun bey gibi forumu bu kadar geliştiremedi ve üyelikleri sponsorlu konuları vs bu kadar ticarete dökemedi ayrı.... Yani radmin de gizli kahramanlardan ama çok sallamıyordu....
  • 27-12-2025, 21:47:36
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Bu teşekür olayı genelde büyük bi iş olunca gelir büyük bi iş büyük bi ücret alınca içinden teşekür etmek gelir sonucta ücretsiz ve birçok ticaret dönüyor üyeler aktif ve hızlı r10 girdiğimden beri günlük 1 saatim burda geçiyordur
  • 27-12-2025, 22:01:12
    #16
    @Coşkun Çetin; ağabeyi etiketleseniz daha iyi olurmuş
  • 27-12-2025, 22:27:36
    #17
    Administrator
    Logisoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    içinden gelmiş teşekkür etmiş kanka , salın insanları ya.
    Maalesef toplumların büyük sorunu bu

    Güzel ve iyi dileklerini yazana saldırıp
    Kaos ve kötü yazana destek veriyorlar.

    Değişik bir hal aldık..
  • 27-12-2025, 22:29:15
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maalesef toplumların büyük sorunu bu

    Güzel ve iyi dileklerini yazana saldırıp
    Kaos ve kötü yazana destek veriyorlar.

    Değişik bir hal aldık..
    aynen öyle abi , herkes çok gergin