ozgurmd adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Coşkun Bey'e Teşekkürler
19
●1.354
- 27-12-2025, 21:36:29Forumu kuran radmin.
https://www.r10.net/profil/1-radmin.html
Forum ona bile kalmamış.
Ondan dolayı ne oldum dememeli ne olacağım demeli, - 27-12-2025, 21:45:38İster r10 olsun ister çok büyük siteler olsun, kullanıcılar olmazsa siteler bir hiçtir.mhls adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Google Youtube Facebook İnstagram X vb. tüm siteler ayakta kalmasını kullanıcılarına borçludur.
R10u r10 yapan içindeki kullanıcılarıdır. Ama burda yönetime de teşekkür edilebilir. Yazılımı daha da geliştirip kullanıcıların yararına geliştirmeler yaptıkları için.
Hazır konusu açılmışken bir konudan bahsetmek istiyorum. 2013ten önce r10u bilenler çok şanslılar.
Spam Youtube ve Spam Pinterest furyalarindan kazanç elde etmişlerdi. Umarım yeni bir furya daha çıkar. Eski furyalardan haberdar olmayanlarda kazanç sağlarlar. Biraz sermaye yaparlar. - 27-12-2025, 21:46:29R10 , radmin zamanında da r10'du yani bu kadar aktifti..neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Parayla ban üyelik vs açan sonradan yönetim kadrosunda olan Oxxi.net tayfaydı.
Radmin hiçbir zaman Coskun bey gibi forumu bu kadar geliştiremedi ve üyelikleri sponsorlu konuları vs bu kadar ticarete dökemedi ayrı.... Yani radmin de gizli kahramanlardan ama çok sallamıyordu.... - 27-12-2025, 21:47:36Üyeliği durdurulduBu teşekür olayı genelde büyük bi iş olunca gelir büyük bi iş büyük bi ücret alınca içinden teşekür etmek gelir sonucta ücretsiz ve birçok ticaret dönüyor üyeler aktif ve hızlı r10 girdiğimden beri günlük 1 saatim burda geçiyordur
- 27-12-2025, 22:27:36AdministratorMaalesef toplumların büyük sorunu buLogisoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel ve iyi dileklerini yazana saldırıp
Kaos ve kötü yazana destek veriyorlar.
Değişik bir hal aldık.. - 27-12-2025, 22:29:15Üyeliği durdurulduaynen öyle abi , herkes çok gerginCoşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
