neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forumu kurmadı, satın aldı. Ama forumun gelişmesinde şüphesiz en büyük katkı ona attir. Yıllarca yenilik eklemeyi bırakın normal vbulletin sade temasıyla kullandık burayı

Ayrıca bir dönem parayla ban açıyordu (eski yönetim)
R10 , radmin zamanında da r10'du yani bu kadar aktifti..

Parayla ban üyelik vs açan sonradan yönetim kadrosunda olan Oxxi.net tayfaydı.

Radmin hiçbir zaman Coskun bey gibi forumu bu kadar geliştiremedi ve üyelikleri sponsorlu konuları vs bu kadar ticarete dökemedi ayrı.... Yani radmin de gizli kahramanlardan ama çok sallamıyordu....